101020

Ehm. Det här med att uppdatera gick ju sådär... :D

Jag kommer inte riktigt ihåg hur jag har ridit sen jag skrev sist. Shortcut blev iaf vaccinerad i tisdags och har fått ta det lugnt sen dess. Idag ska han få springa lite dressyr.

Men hörrni, det har kommit SNÖ! TJOHO! Synd bara att mina hästar inte har broddar. Kommer nog inte kunna skruva i några heller, eftersom skorna är så slitna. Men på tisdag ska dom få nya skor. Får bara hoppas att snön ligger kvar tills dess.

Ska åka till stallet nu och ska se vad jag kan åstakomma.

Tjopp!


Kommentarer
Postat av: Joe

ÄLSKLING kul att du har blivit med blogg. saknar dig. tycker att du ska komma och hälsa på!!!! puss :)

2010-11-05 @ 08:31:09
URL: http://juanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0