101011

Bullen är en riktig terrorist! Hade tänkt skritta ut en sväng och klättra lite i sandtaget. Så jag kortade tyglarna och tänkte jobba honom lite. Bara det är när jag försöker ställa till höger så ställer han åt vänter och tvärt om. Så det blev ett lite hårdare pass i sandtaget där vi gick igenom grunderna för ridning för tusende gången... Det är tur att han är söt.


Shortcut gick i alla fall bra idag. Han fick springa lite dressyr barbacka i ridhuset. Det tyckte han var helskoj! Han hade mycket att pyssla med när jag satt där uppe och skumpade, som att kolla på taket i ridhuset till exempel! Han kändes i alla fall rätt liksidig och mjuk så vi gjorde inget vidare avancerat, utan joggade mest runt.


Imorgon ska jag träna för Arnold med Shortcut. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0